Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Nero

Strony: [1] 2
1
Zapisy / Odp: Zapisy do Watahy Muzyki
« dnia: Maj 11, 2013, 23:43:58 »
Ok, zostaniesz wojowniczką.

2
Zapisy / Odp: Zapisy do Watahy Srebrnej Gwiazdy
« dnia: Maj 01, 2013, 18:04:53 »
Reyliana zostajesz alphą masz wszystkie moce i wszystko po 2000 UM.

3
Zapisy / Odp: Zapisy do Watahy Słońca
« dnia: Maj 01, 2013, 17:18:58 »
Zostajesz zwiadowcą.

4
Zapisy / Odp: Zapsiy do Watahy Księżyca
« dnia: Maj 01, 2013, 17:17:36 »
Zostajesz opiekunką szczeniąt, kiedy dojdą.
Jeśli maz chronić szczeniaków masz dodatkową moc. Możesz jej tylko używać kiedy walczysz w obronie szczeniąt.
Nazywa się ona "Obraniaj szczeniaki". Powoduje ona uwięzienie szczeniąt w klatce do puki wszystko nie będzie w pożątku.

5
Zapisy / Odp: Zapisy do Watahy Srebrnej Gwiazdy
« dnia: Maj 01, 2013, 17:13:47 »
Zostajesz wojownikiem.

6
Zasady / Odp: Regulamin Walk (napisał Snake)
« dnia: Maj 01, 2013, 10:57:45 »
Jak wolisz.

7
Zapisy / Odp: Zapisy do Watahy Mroku
« dnia: Maj 01, 2013, 10:57:15 »
Zostajesz alphą!!!!

Masz wszystkie moce i wszystkie UM po 2000!!!!

8
Zapisy / Odp: Podpis
« dnia: Maj 01, 2013, 10:30:37 »
Oj sory pomyliłam się.

9
Zapisy / Odp: Zapisy do Watahy Muzyki
« dnia: Maj 01, 2013, 10:30:16 »
Witam w Watasze Muzyki. Najlepszej. Na razie zostaniesz nikim, bo nie znam twojej historii. Na początek zwykły wilk.
Ustaw sobie avek.

10
Zasady / Regulamin Walk (napisał Snake)
« dnia: Maj 01, 2013, 10:27:59 »
Regulamin walk!!!

    Trzeba pisać w czasie NIEDOKONANYM!! [czyli: próbuje/usiłuje/chce/mam zamiar/itp.]
    w jednym poście można zadać tylko max 2 ataki. (nie magiczne)
    Każdy wilk może zastosować w walce swoje własne /unikalne/ umiejętności.
    Każdy wilk ma równe szanse w walce.
    Jeśli atakujesz mocą to tylko jeden magiczny cios w jednym poście.
    Jeśli cios magiczny jest zbyt przesadzony/nierealny wtedy modern może go usunąć.
    Nie można np. Gdy ktoś pisze, że został zamknięty w niezniszczalnej klatce, wyjść z niej.

11
Zasady / ZASADY
« dnia: Maj 01, 2013, 10:26:28 »
REGULAMIN

ogólne
  • Staramy się nie używać języka powszechnie uważanego za wulgarny (ale jak już musisz to cenzuruj, lecz staraj się tego unikać).
  • Miło by też było gdyby nie było spamu, ale spam to czasem sam tam jakoś wychodzi więc uprzejmie prosi się o nie spamowanie najważniejszych wątków.
  • Zabronione jest używane tzw. pokemonowego pisma oraz wszelkich innego typu rzeczy, które uniemożliwiają przeczytanie postu.
  • Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w zasadach.
Konta


         1.  Zabronione jest plagiatowanie postaci innych użytkowników.
         2.  Istnieje możliwość zastrzegania avatarów dla konta w ilości: jedna         postać  + trzy inne obrazki.
         3.   Zabronione jest łamanie praw autorskich twórców obrazków, które  pożyczacie.
         4.  Avatar musi być związany z grą i przedstawiać wygląd postaci.

GRA

1.   Postać posiada wiedzę jaką sama fabularnie zdobędzie. Oznacza to że:
a. Jeśli inny użytkownik w celu ubarwienia fabuły opisuje myśli swojej postaci, Twoja postać ich nie zna. (no chyba, że ma moc czytania w myślach)
b. Twoja postać nie widzi treści podpisów i profili innych wilków, w tym nie widzi nazwy konta. Nie ma Twojej wiedzy i nie może zakładać, że dany wilk kłamie bo mówi co innego niż ma w podpisie/profilu.

2.  Postać nie może przebywać w kilku miejscach w jednym czasie. (może przebywać tylko w jednym miejscu w jednym czasie).

3.  Tereny watahowe są terenami uprzywilejowanymi dla danej watahy Będąc na swoim terenie wilk automatycznie wygra starcie z każdym spoza watahy.

4.  Przedmioty magiczne:
a. Każda postać może mieć przy sobie 3 przedmioty magiczne.
b. Przedmioty magiczne, które posiada przy sobie postać muszą być zapisane w podpisie w sposób nie budzący wątpliwości. Nie spełnienie tego wymogu skutkuje brakiem posiadania przy sobie danych przedmiotów.

5.   Zabić innego wilka może wilk, który ma przynajmniej 100 pkt siły i zręczności i może uczynić to tylko wobec wilka, którego siły i zręczności jest niższa niż jego własna.

6.  Wilki i wilczyce mogą łączyć się w pary oraz mieć potomstwo.
a. Po urodzeniu szczeniaka wskazane jest znaleźć dla niego użytkownika

Snake


12
Zapisy / Podpis
« dnia: Maj 01, 2013, 10:18:19 »
Aby ułatwić nam grę - zamiast wchodzić na zapisy i szukać jakie kto ma moce it. - od teraz będzie trzeba do podpisu dopisać:
- rozdzielenie UM (to już powinno być)
Siła:
Zręczność:
Szybkość:
Czujność:
Odwaga:
Moce:
- moce (trzeba wypisać max. 4)
- wiek (ile wilk ma lat)
- partner (tutaj można wpisać: imię partnera/ki lub "szuka", lub po prostu pozostawić to miejsce puste)
- potomstwo (jeśli się posiada)
-i jeszcze te rzeczy które są w zapisach

13
Zapisy / Odp: Zapisy do Watahy Muzyki
« dnia: Maj 01, 2013, 10:16:28 »
Imię: Nero
Wiek: 4 lata (nieśmiertelny)
Płeć: basior
Historia przed dołączeniem do watahy: kiedy indziej napiszę
Dlaczego akurat do tej watahy: Bo kocham muzę.
Moce: Wszystkie.

Odwaga: 3000
Siła: 3000
Zręczność: 3000
Moce: 3000
Czujność: 3000

Ranga: Alpha

14
Zapisy / Zapisy do Watahy Czarnego Pazura
« dnia: Maj 01, 2013, 10:11:20 »
To formularz zapisów:
Imię:
Wiek:
Płeć:
Historia przed dołączeniem do watahy:
Dlaczego akurat do tej watahy:
Moce(max. 4)

Rang na razie nie będzie widać, ale będę je przydzielać.

To jest rozdzielenie UM, na razie proszę je podzielić po 120UM.
Odwaga:
Siła:
Zręczność:
Moce:
Czujność:

15
Zapisy / Zapsiy do Watahy Skromnych
« dnia: Maj 01, 2013, 10:10:52 »
To formularz zapisów:
Imię:
Wiek:
Płeć:
Historia przed dołączeniem do watahy:
Dlaczego akurat do tej watahy:
Moce(max. 4)

Rang na razie nie będzie widać, ale będę je przydzielać.

To jest rozdzielenie UM, na razie proszę je podzielić po 120UM.
Odwaga:
Siła:
Zręczność:
Moce:
Czujność:

Strony: [1] 2
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
grotasmierci gonerpg city-of-war bestgame madyan