Autor Wątek: ZASADY  (Przeczytany 1269 razy)

Nero

  • Alpha wszystkich watah i alpha Watahy Muzyki
  • Administrator
  • Nowy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
ZASADY
« dnia: Maj 01, 2013, 10:26:28 »
REGULAMIN

ogólne
  • Staramy się nie używać języka powszechnie uważanego za wulgarny (ale jak już musisz to cenzuruj, lecz staraj się tego unikać).
  • Miło by też było gdyby nie było spamu, ale spam to czasem sam tam jakoś wychodzi więc uprzejmie prosi się o nie spamowanie najważniejszych wątków.
  • Zabronione jest używane tzw. pokemonowego pisma oraz wszelkich innego typu rzeczy, które uniemożliwiają przeczytanie postu.
  • Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w zasadach.
Konta


         1.  Zabronione jest plagiatowanie postaci innych użytkowników.
         2.  Istnieje możliwość zastrzegania avatarów dla konta w ilości: jedna         postać  + trzy inne obrazki.
         3.   Zabronione jest łamanie praw autorskich twórców obrazków, które  pożyczacie.
         4.  Avatar musi być związany z grą i przedstawiać wygląd postaci.

GRA

1.   Postać posiada wiedzę jaką sama fabularnie zdobędzie. Oznacza to że:
a. Jeśli inny użytkownik w celu ubarwienia fabuły opisuje myśli swojej postaci, Twoja postać ich nie zna. (no chyba, że ma moc czytania w myślach)
b. Twoja postać nie widzi treści podpisów i profili innych wilków, w tym nie widzi nazwy konta. Nie ma Twojej wiedzy i nie może zakładać, że dany wilk kłamie bo mówi co innego niż ma w podpisie/profilu.

2.  Postać nie może przebywać w kilku miejscach w jednym czasie. (może przebywać tylko w jednym miejscu w jednym czasie).

3.  Tereny watahowe są terenami uprzywilejowanymi dla danej watahy Będąc na swoim terenie wilk automatycznie wygra starcie z każdym spoza watahy.

4.  Przedmioty magiczne:
a. Każda postać może mieć przy sobie 3 przedmioty magiczne.
b. Przedmioty magiczne, które posiada przy sobie postać muszą być zapisane w podpisie w sposób nie budzący wątpliwości. Nie spełnienie tego wymogu skutkuje brakiem posiadania przy sobie danych przedmiotów.

5.   Zabić innego wilka może wilk, który ma przynajmniej 100 pkt siły i zręczności i może uczynić to tylko wobec wilka, którego siły i zręczności jest niższa niż jego własna.

6.  Wilki i wilczyce mogą łączyć się w pary oraz mieć potomstwo.
a. Po urodzeniu szczeniaka wskazane jest znaleźć dla niego użytkownika

Snake

« Ostatnia zmiana: Maj 02, 2013, 10:39:17 wysłana przez Nero »

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
szkola-gartossa wiedzmy grafika-karo chatka off-road4x4wiki